خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند پرهام مقصودلو قهرمان بوندسلیگا شد استقلال با ۵ غایب به مصاف تراکتور می‌رود سونامی در فاز دفاعی استقلال نحوه خرید بلیت بازی استقلال و تراکتور + قیمت و لینک خرید مورایس راه بردن پرسپولیس را بلد است سهمیه ایران در لیگ نخبگان فصل آتی کاهش نیافت نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان + لینک خرید یک طلای دیگر برای پاراتیرانداز مشهدی | تیرهای نسرین شاهی به هدف می‌خورد قزوین میزبان احتمالی استقلال در هفته پایانی
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | سفر رئال به دژ تسخیرناپذیر

  • کد خبر: ۲۲۲۲۸۴
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
  • ۲
تاریخ و ساعت بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | سفر رئال به دژ تسخیرناپذیر
تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید در استادیوم اتحاد به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ فرداشب (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳) در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند. مسابقه فردا در شرایطی برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد سفید‌های شهر مادرید کار چندان راحتی در انگلیس نخواهند داشت، مخصوصا اینکه سیتیزن‌ها در هفته‌های قبل روی دور افتاده اند و حالا در صدر جدول لیگ برتر جزیره ایستاده اند.

شاگردان گواردیولا در بازی رفت آنجلوتی و تیمش را با تساوی ۳ بر ۳ متوقف کرده اند و حالا امیدوارند در این بازی حکم صعودشان به مرحله بعد را دریافت کنند تا با برنده مسابقه آرسنال و بایرن مونیخ در مرحله بعد بازی کنند.

بازی در ورزشگاه اتحاد برای تیم‌های اروپایی تقریبا تبدیل به یک کابوس شده است. منچسترسیتی در ۳۰ بازی خانگی اخیرش در اروپا ۲۸ برد و دو تساوی داشته است. تیم گواردیولا در هر سه بازی خانگی اخیرش مقابل رئال مادرید به پیروزی رسیده است. رئال قبل از این سه شکست متوالی، دو بار دیگر به اتحاد رفته بود که به دو تساوی با هدایت مورینیو و زیدان با نتایج یک بر یک و صفر ببر صفر رسیده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
0
به نظر من رئال مادرید میبره خوشبحال ترفتاران رئال مادرید
Monib Ahmadi
Afghanistan
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
0
سیتی بهترین تیم است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->